Voor 10 of 10.000 man

Voor 10 of 10.000 man

visuele identiteit, portfoliowebsite, branding animatie

Chasing the Hihat neemt de productie van evenementen zo serieus dat ze met Amsterdamse bravoure het hele speelveld uittekenen. In een culturele scene waar tijd en ideeën nooit stilstaan is een rotsvaste identiteit het teken van een blijver. Een passende jas voor de vier verschillende takken van CTH moet veelzijdigheid en professionaliteit communiceren.

De rebranding, op basis van een logo dat haast cultureel erfgoed is, was een evolutionaire ontwikkeling van beeld en taal. Een consistente identiteit met afzonderlijke gezichten vormt het fundament in een doordachte structuur die voor elke tak van de organisatie de snaar anders raakt – zonder afstand te doen van het heilige beeldmerk waarmee het begon.

image description
image description
image description
image description

Hout

Hout

De nieuwe fundering van Chasing The Hihat moest zowel voor het publiek als intern helder gecommuniceerd worden. Het intensieve onderzoeksproces leverde vijf uitgekristalliseerde profielen op die de bouwstenen vormen voor de nieuwe visuele identiteit. Consistentie in vorm, een overzichtelijke structuur en een duidelijke hiërarchie bedienen zowel online als offline een breed publiek.

image description
image description
image description
image description

Goud

Goud

Met alle ervaring die CTH heeft opgedaan de afgelopen jaren, was een nieuw uiterlijk een deur naar de toekomst. Zowel in activiteit als in karakter is CTH rijk aan uitgesproken persona. Die verschillende gezichten zijn gevat in een op maat gemaakt, expressief beeldmerk per divisie, met elk een uitgesproken eigen kleur. Met de C centraal, is ieder beeldmerk een ander deel van de ziel.

image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description

Credits

Credits

Development:
Strikonline

Eventfotografie:
VAAG (img 1), KIRSTENVANSANTEN (img 2)